Malibu en Los Angeles - Reisverslag uit Anaheim, Verenigde Staten van Robert Keijzer - WaarBenJij.nu Malibu en Los Angeles - Reisverslag uit Anaheim, Verenigde Staten van Robert Keijzer - WaarBenJij.nu

Malibu en Los Angeles

Blijf op de hoogte en volg Robert

09 Augustus 2012 | Verenigde Staten, Anaheim

Vanochtend zaten we om 8.00 uur al buiten aan het ontbijt, omdat het toen al zo'n 30 graden was. Even voor negen uur vertrokken we richting Malibu. Daar aangekomen zijn we langs het strand gaan wandelen op zoek naar het huis dat gebruikt wordt voor de serie "two and a half men". Papa en ik wilden dit natuurlijk graag zien, aangezien wij dit altijd kijken. Het huis hebben we niet kunnen vinden, omdat dit in de studio is nagebouwd. Wel hebben we vele strandhuizen van diverse beroemdheden gezien. In Malibu hebben we ook nog gezocht naar de huizen van beroemdheden, zoals Charlie Sheen, pierce Brosnan en Robert Downing jr.
Daarna zij we doorgereden naar Los Angeles. Onze eerste stop was op Rodeo Drive. Dit is de dure winkelstraat van L.A. waar alle bekende topmerken zijn gevestigd. We hebben er o.a. een Maserati en een Bugatti gespot. Gekocht hebben we hier echter niks. Hierna zijn we doorgereden naar Beverly Hills. Hier hebben we de huizen in Sunset Boulevard en Bel Air bekeken, voor zo ver dit mogelijk was, aangezien voor de meeste huizen bomen of heggen zijn geplaatst. Daarnaast stond er vaak een bewaker bij de oprijlaan. Ook hebben we hier geprobeerd om een aantal huizen te vinden van beroemdheden, maar geen van allen bleek thuis te zijn. Volgens papa waren ze werken, dus volgende keer gaan we maar in het weekend.
Vervolgens zijn we naar de Hollywood Boulevard gereden, waar onder andere de "Walk of Fame" te vinden is. Ook is hier het voormalige Kodak Theatre, in verband met het faillissement van Kodak inmiddels Dolby Theatre genaamd, te vinden. In dit theater worden jaarlijks eind maart de Oscars uitgereikt. In het Mann's Chinese Theatre, waar vroeger veel premières plaatsvonden, zijn voet- en handafdrukken van filmsterren en andere beroemdheden te vinden. Verder is dit een gezellige boulevard met veel cinema's, winkels en piercing/tattooshops. Uiteraard hebben we het bekende hollywoodsign "HOLLYWOOD" op de foto gezet. Kortom van L.A. hebben we nagenoeg alle hoogtepunten gezien.
Tegen 7 uur 's-avonds waren we bij ons hotel in Anaheim, slechts een minuut of 10 lopen van het Disneypark. Papa heeft in het hotel al kaartjes gekocht, dus we hoeven morgen niet aan de kassa te wachten. Ik heb alvast op de plattegrond bekeken in welke attracties ik zeker wil, dus dat moet morgen goedkomen.
Uiteraard hebben we nog even gezwommen, want het is vandaag weer een warme dag geweest, nog steeds trouwens. Rond 9 uur zijn we gaan eten, en zo dadelijk naar bed. Iets vroeger dan normaal, want morgen wil ik goed uitgerust zijn, want ik verwacht een zware, maar wel weer een hele leuke dag. Dat weet ik morgen wel te melden, of wellicht overmorgen, als ik morgen te moe ben om het reisverslag nog bij te werken.

• 10 Augustus 2012 - 11:09

Familie Buuts:

Hoi Robert,

Wat hebben jullie een te gekke vakantie.
    Erg leuk om je verslagen te lezen en de foto's te bekijken.
    Ik heb het fotoboek al bijna klaar, alleen die van de laatste dagen nog toevoegen....;-)
    Heel veel plezier vandaag bij Mickey en zijn vriendjes.
    Groetjes aan je ouders.

José

• 10 Augustus 2012 - 13:40

Ruud:

Hoi Jongelui,

Nog maar een paar dagen dan kunnen jullie weer gaan uitrusten !!!!

Ruud