Leonardo Da Vinci - Reisverslag uit Vinci, Italië van Robert Keijzer - WaarBenJij.nu Leonardo Da Vinci - Reisverslag uit Vinci, Italië van Robert Keijzer - WaarBenJij.nu

Leonardo Da Vinci

Door: Robert

Blijf op de hoogte en volg Robert

29 Juli 2013 | Italië, Vinci

Vanochtend keken we op weeronline en zagen dat het vandaag zou gaan regenen. Daarom werd het plan om vandaag lekker bij het zwembad te blijven en te lezen bijgesteld. Besloten werd om naar het plaatsje Vinci te gaan, naar het geboortehuis en museum van Leonardo da Vinci, de "alleskunner" uit de 15e eeuw. Onderweg begon het inderdaad te regenen. Op weg naar Vinci kwamen we langs een heel groot winkelcentrum, waar we op de terugweg nog naar toe zijn geweest. Het geboortehuis Leonardo zag er nog goed uit. In één van de kamers werd een film gedraaid waarin Da Vinci als een hologram werd geprojecteerd. De musea waren interessant om een keer te zien, papa en mama snapten er niet veel van. Op de terugweg inderdaad naar het winkelcentrum geweest, taart gegeten en nog wat boodschappen ingeslagen. Eenmaal terug bij ons vakantiehuisje was het weer opgeklaard en hebben we nog gezwommen. Dadelijk nog even internetten en dan kaarten. Hopelijk win ik een keer.

• 30 Juli 2013 - 11:30

Lia Jacobs:

hallo jullie allemaal,
    Hier in Duizel alles oké en hoogeloon ook.
    Geniet van jullie vakantie en denk aan al het lekkere eten.
    eerder geen nieuws.
    Doei.

• 30 Juli 2013 - 12:19

Ruud:

Prima, ben ik weer bij. Ook hier heeft het geregend, succes met het kaarten.

Groeten

Tags: Leonardo