De voorbereiding en het vertrek - Reisverslag uit Schijndel, Nederland van Robert Keijzer - WaarBenJij.nu De voorbereiding en het vertrek - Reisverslag uit Schijndel, Nederland van Robert Keijzer - WaarBenJij.nu

De voorbereiding en het vertrek

Door: Robert de Keijzer

Blijf op de hoogte en volg Robert

26 Juli 2013 | Nederland, Schijndel

Het is alweer een jaar geleden dat we naar USA gingen. De tijd is omgevlogen. Dit jaar gaan we met de auto naar Italy, naar Toscane om precies te zijn. Na 2 weken rijden we door naar Rome en blijven we daar nog een dag of 3. Ik heb, samen met mama, de trip al grotendeels uitgestippeld en geprint. Mama heeft de koffers nagenoeg geheel ingepakt, papa zorgt voor de auto en de iPads, telefoons, fototoestel en muziek. Gelukkig heb ik ook nog mee mogen beslissen over de muziek, en anders heb ik mijn Ipad en telefoon nog. Vanavond gaan we eerst Buck naar zijn vakantieadres brengen, opa en oma dus, en daarna gaan we vertrekken. Zal best een lange rit worden, maar we hebben er allemaal weer veel zin in. Ik zal proberen om elke dag de hoogtepunten van onze reis kort op te schrijven, alhoewel er nu ook dagen bij zullen zitten waar we lekker aan het zwembad zitten, een boekje te lezen of te kaarten.

Groeten,

Robert

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Robert

Robert de Keijzer, 01-03-1999. Woon in Schijndel, samen met mijn ouders en onze hond Buck, de beagle.

Actief sinds 24 Juli 2012
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 18624

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2014 - 19 Augustus 2014

De Keijzers go USA again

26 Juli 2013 - 14 Augustus 2013

De Keijzers go Italy

27 Juli 2012 - 14 Augustus 2012

De Keijzers go USA

Landen bezocht: