De voorbereiding en het vertrek - Reisverslag uit Schijndel, Nederland van Robert Keijzer - WaarBenJij.nu De voorbereiding en het vertrek - Reisverslag uit Schijndel, Nederland van Robert Keijzer - WaarBenJij.nu

De voorbereiding en het vertrek

Door: Robert de Keijzer

Blijf op de hoogte en volg Robert

26 Juli 2013 | Nederland, Schijndel

Het is alweer een jaar geleden dat we naar USA gingen. De tijd is omgevlogen. Dit jaar gaan we met de auto naar Italy, naar Toscane om precies te zijn. Na 2 weken rijden we door naar Rome en blijven we daar nog een dag of 3. Ik heb, samen met mama, de trip al grotendeels uitgestippeld en geprint. Mama heeft de koffers nagenoeg geheel ingepakt, papa zorgt voor de auto en de iPads, telefoons, fototoestel en muziek. Gelukkig heb ik ook nog mee mogen beslissen over de muziek, en anders heb ik mijn Ipad en telefoon nog. Vanavond gaan we eerst Buck naar zijn vakantieadres brengen, opa en oma dus, en daarna gaan we vertrekken. Zal best een lange rit worden, maar we hebben er allemaal weer veel zin in. Ik zal proberen om elke dag de hoogtepunten van onze reis kort op te schrijven, alhoewel er nu ook dagen bij zullen zitten waar we lekker aan het zwembad zitten, een boekje te lezen of te kaarten.

Groeten,

Robert