Viva Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Robert Keijzer - WaarBenJij.nu Viva Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Robert Keijzer - WaarBenJij.nu

Viva Las Vegas

Blijf op de hoogte en volg Robert

01 Augustus 2012 | Verenigde Staten, Las Vegas

Omdat we gisterenavond laat thuis waren, besloten we om vandaag uit te slapen tot wel half 8. Na het ontbijt zijn we lopend naar "De Strip" gegaan en hebben een groot aantal hotels/ casino'S bezocht. Elk hotel heeft wel weer iets onderscheidends van de anderen. Of wat te denken van een 4 verdiepingen tellende M&M store met aleen maar spullen van/over M&M. En Coca Cola heeft hetzelfde. Uiteraard ben ik in hotel New York New York in de Achtbaan geweest. Deze kan zo wedijveren met bijvoorbeeld de achtbanen in De Efteling. Hotel Mandalay Bay ligt iets verder van de andere hotels af en dus is er een bovengrondse monorail aangelegd die dit hotel met anderen verbindt. Alles om de bezoekers, lees gokkers, naar dit hotel te lokken. Ook zijn we naar het "welcome to fabulous Las Vegas" bord geweest en heeft papa veel foto's gemaakt. Het mooiste hotel vonden we toch Ceasars Palace. Hier zijn we nog even naar het zwembad geweest en net toen werden er opnamen gemaakt voor de nieuwe film met Christian Bale (Batman), Cate Blanchet en Natalie Portman. Met een beetje geluk zit ik in de film, want ik mocht meedoen als figurant. Nu maar hopen dat deze scene gehandhaafd blijft.
Na het eten zijn we naar Fremont gegaan, down town Las Vegas. Hier is een complete straat overdekt en in het plafond zijn 12 miljoen ledlampjes verwerkt, waardoor er op het plafond allerlei projecties/films gezien kunnen worden. Ook treden hier verschillende beginnende rockbands op.
Kortom, Las Vegas is geweldig leuk om mee te maken, hartstikke nep en kitsch, maar alles lijkt hier mogelijk. Super dag gehad, wel vermoeiend geweest.

• 04 Augustus 2012 - 09:42

Ruud:

Anders kun je je vrienden misschien nog je debuut laten zien in de nieuwste Sinterklaas film!!!! ook stoer.

Veel plezier van ons allen