Bryce Canyon, Red Canyon en Cedar Breaks Monument - Reisverslag uit Cedar City, Verenigde Staten van Robert Keijzer - WaarBenJij.nu Bryce Canyon, Red Canyon en Cedar Breaks Monument - Reisverslag uit Cedar City, Verenigde Staten van Robert Keijzer - WaarBenJij.nu

Bryce Canyon, Red Canyon en Cedar Breaks Monument

Blijf op de hoogte en volg Robert

30 Juli 2012 | Verenigde Staten, Cedar City

Vanochtend na het ontbijt vertrokken naar Bryce Canyon, op slechts een paar mijl van ons hotel. Ook dit was weer adembenemend mooi. Zo veel verschil in landschap op een paar mijl van elkaar. Daarna via de Red Canyon op weg naar Cedar Breaks Monument. Niet zo'n groot park als Grand Canyon en Bryce Canyon, maar wel mooi en geheel anders. Onderweg zijn we al vele dieren tegengekomen, zoals herten, eekhoorns, groundhogs (bosmarmot), chipmunks ( grondeekhoorns), echter nog geen beren.
Vandaag niet zo heel veel gereden, circa 115 mijl, dus wat vroeger in ons hotel, circa 16.00uur. Omdat de afgelopen dagen vermoeiend waren, papa en mama worden tenslotte ook steeds ouder, hebben we besloten om lekker te gaan zwemmen. Het weer is warm, ofschoon er nu een pittig buitje valt. Dat mag de (zwem)pret niet drukken. Vanavond weer ergens gaan eten en morgen op weg nar Las Vegas, via o.a. Hoover Dam. Morgen meer daarover.
O ja, papa had een foto gemaakt van een real fat lady, maar mocht die van mama niet op facebook zetten.

• 31 Juli 2012 - 22:27

Lia Jacobs:

Hallo jullie daar,
    de foto's zijn wel leuk hoor.
    de groetjes van ons pap, opa uit Hoogeloon ben ik vandaag geweest, daar is alles oke..
    In Duizel ook de kermis zit er weer op en morgen hebben we mooi weer, 30 graden.
    Verder geen bijzonderheden, geniet van je vakantie.
    Groetjes vanuit Duizel.
    Doei.