Op weg naar Grand Canyon - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Robert Keijzer - WaarBenJij.nu Op weg naar Grand Canyon - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Robert Keijzer - WaarBenJij.nu

Op weg naar Grand Canyon

Blijf op de hoogte en volg Robert

28 Juli 2012 | Verenigde Staten, Grand Canyon

Na vanochtend eerst nog te hebben gezwommen bij het hotel, zijn we rond 11 uur vertrokken richting Grand Canyon. Onderweg hebben Muntezuma Castle bezocht en ook Lake Muntezuma. Erg indrukwekkend. Een stukje meegepikt van Route 66 en lunchpauze in Flagstaff, een oud cowboystadje. Tegen half 6 aangekomen bij het hotel. Ligt op een steenworp van het Imax-theater, waar we vanavond nog naar een film over Grand Canyon gaan kijken. Om 19.00 uur naar de zonsondergang kijken. Schijnt erg mooi te zijn. Weet ik morgen te melden.
We hebben inmiddels een National Park pas gekocht, dus dat is ook weer geregeld. Nu nog even zwemmen met mama, papa kijkt samenvatting van OS in Londen en gaat nog even internetten.
Morgen om 8.30 uur met de helikopter over/door de Grand Canyon. Ik ben erg benieuwd en heb er veel zin in.

• 29 Juli 2012 - 09:20

Ruud :

Robert, volgens mij hebben jullie het goed naar je zin in de USA. Veel plezier met de helikoptervlucht, maar neem voor de zekerheid maar een plastic zakje mee!!! je weet nooit.

Wij lezen wel weer hoe het jullie vergaat.