Lancaster, the Amish - Reisverslag uit Lancaster, Verenigde Staten van Robert Keijzer - WaarBenJij.nu Lancaster, the Amish - Reisverslag uit Lancaster, Verenigde Staten van Robert Keijzer - WaarBenJij.nu

Lancaster, the Amish

Door: Robert

Blijf op de hoogte en volg Robert

06 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Lancaster

Vanmorgen vroeg vertrokken richting Lancaster. Gelukkig was het nog niet druk bij de grensovergang terug naar de States en konden we zo door. Het was een lange rit van ruim 600 km maar dit ging goed. Met goede muziek op de achtergrond en ik als bijrijder ging de reis voorspoedig. Rond 15 uur waren we bij het hotel waarna we meteen naar de Farmers market zijn gegaan. Hier kun je de homemade products van de Amish kopen. Ook zijn we het achterland ingereden om te zien hoe de Amish wonen en werken. Ze hebben hun eigen klederdracht en rijden in hun buggy's rond. De boerderijen waren nog best groot en zagen er keurig uit, paard en wagen staan in de garage gestald.
Hierna hebben we voor het eerst tijd gehad om even lekker te zwemmen. Dit was wel heerlijk na deze drukke dagen en de komende drukke dagen.
Morgen naar Washington D.C.

Groet Robert