Op weg naar Canada - Reisverslag uit Niagara Falls, Canada van Robert Keijzer - WaarBenJij.nu Op weg naar Canada - Reisverslag uit Niagara Falls, Canada van Robert Keijzer - WaarBenJij.nu

Op weg naar Canada

Door: Robert

Blijf op de hoogte en volg Robert

04 Augustus 2014 | Canada, Niagara Falls

Vandaag stond ons een lange autorit te wachten. We zijn niet al te laat opgestaan en na een prima ontbijt in het hotel, hebben we vervolgens de trein genomen naar het vliegveld, waar we onze 1e huurauto konden ophalen. Dit verliep zeer voorspoedig en al snel waren we onderweg in 'onze' Hyundai Elantra, richting Canada. Een reis van ruim 400 miles, ofwel ruim 660 kilometer. Onverwachts kwamen we in een file terecht, wat ons een half uurtje tijd kostte. Ook hebben we moeten stoppen vanwege zo'n ontzettende hoosbui, dat verder rijden onverantwoord zou zijn geweest. Ongeveer iedereen stond stil, weer een half uurtje kwijt. Onderweg bij 'Subway' een broodje gegeten en geskyped met opa en oma. Verder verliep de autorit prima tot aan de grens. Wat was het daar druk en wat duurde dat lang, een klein uur. Kortom het pas pas laat in de avond dat we bij ons hotel aankwamen. Inchecken ging goed en naast het hotel zat een goed restaurant; heerlijk gegeten. Daarna hebben we niet veel meer gedaan, want morgen wordt weer een drukke dag. Ik verwacht er veel van. Tot morgen,

Robert

Tags: Auto