Vertraging - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Robert Keijzer - WaarBenJij.nu Vertraging - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Robert Keijzer - WaarBenJij.nu

Vertraging

Door: Robert

Blijf op de hoogte en volg Robert

01 Augustus 2014 | Nederland, Schiphol

Vanochtend zijn we vol goede moed en zin vertrokken naar Schiphol. Rond 10.15 uur waren we er en omdat we gisteren al via internet hadden ingecheckt, hoefden we alleen nog maar de bagage af te geven. Ofschoon het hier druk was, ging het toch redelijk snel. Toen we aan de beurt waren, kregen we een enorme teleurstelling te horen. Onze vlucht was geannuleerd, vanwege technische mankementen aan het vliegtuig. Na lang wachten, bleek dat we pas morgenochtend kunnen vertrekken. Papa heeft gebeld met het reisbureau en KLM/Delta Airlines.we hebben ervoor gekozen om dan maar een dagje sightseeing te gaan doen in Amsterdam. Een hotel werd voor ons geregeld, inclusief lunch, diner en morgenochtend ontbijt. Was prima. Met de trein naar Amsterdam gegaan en daar de toerist uitgehangen. Ook best een mooie stad, maar geen New York. Wel de high- en redlights bekeken. Kortom, jammer dat onze New York-trip wordt ingekort, maar morgenochtend opnieuw vol goede moed naar Schiphol. Hopelijk vertrekken we dan wel. Wordt vervolgd....

Groeten,

Robert

• 01 Augustus 2014 - 22:39

Lia Jacobs:

Nou tot de volgende keer.

• 02 Augustus 2014 - 09:23

Ruud :

A'dam is ook altijd leuk, volgens mij waren jullie eigenlijk een dagje te vroeg. Vandaag is de "Gay pride" lijkt mij ook best grappig om dat mee te maken (als bezoeker).

Veel plezier

Tags: Vertraging